Novosti

VIC: "Sedi Ciga u kafani celo jutro i pije. U tom trenutku ulazi njegov kum Laza i kad ga vide..."

" Sedi Ciga u kafani celo jutro i pije. U tom trenutku ulazi njegov kum Laza i kad ga vide kako sedi za šankom, priđe do njega i popi mu vinjak. Gleda ga Ciga par sekundi pa zaplaka.
- Što plačeš, bre, kume zbog jednog vinjaka što ti ga popih? Pa, kumovi smo majka mu stara!

- E, j*beš mi sve ako mi ovo nije najgori dan u životu! Ništa mi ne ide za rukom! - jada se Ciga.

- Što, šta je bilo? - pita ga Laza.



- Evo šta... Jutros, rano, kad sam došao kući iz treće smene zateknem svoju Ružu sa drugim u krevetu... Popodne mi iz preduzeća javljaju da su mi dali otkaz... Ruža pobeže sa šva*lerom i odnese mi celu ušteđevinu, ost'o sam bez prebijene pare! Krenem da se obesim, prekine se konopac. Uzmem pištolj da se ubijem, on zaglavi. Odem i legnem na šine, kad voza nema, kažu da nije mog'o zbog snega da dođe! Evo, jedva skupio neku situ za otrov, došao ovde, sasuo ga u vinjak i ti dođeš i popiješ mi ga!!!  "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.